polski english

o_nas oferta kontakt

Proponujemy współpracę na zasadach partnerskich opartych na modelu 3D:

  • Diagnoza (Diagnosis) - na tym etapie określamy potrzeby Klienta, analizujemy rynek i konkurencję oraz mocne punkty organizacji
  • Rozwój (Development) - na podstawie przeprowadzonej diagnozy określamy cele i strategię ich osiągania, na bazie najnowszych tendencji rynkowych wskazujemy praktyczne rozwiązania, które przekładają się na sukces finansowy firmy
  • Dostarczenie (Delivery) - w dalszym ciągu wspieramy naszych Partnerów, uczestniczymy we wprowadzaniu strategii w życie i monitorujemy wyniki działań, jesteśmy obok tak długo, jak jesteśmy potrzebni

Przykłady obszarów współpracy:

  • Organizacja działu marketingu, przygotowanie i rozwój efektywnej organizacji, outsourcing bieżącej działalności marketingowej

  • Opracowanie strategii marketingowej, określenie priorytetów i planu działania, wdrożenie i monitorowanie efektywności przeprowadzonych działań

  • Opracowanie strategii rozwoju marki, produktu, kształtowanie architektury marki

  • Identyfikacja potrzeb informacyjnych, rekomendacja strategii badawczej, przygotowanie materiałów i nadzór nad procesem badawczym (badania jakościowe i ilościowe), analiza wyników i propozycja działań

  • Opracowanie strategii komunikacji marketingowej

  • Zarządzanie procesem realizacji strategii komunikacyjnej:
  • reklama
  • media - telewizja, radio, prasa, outdoor, internet
  • public relations - kontakty z prasą
  • promocja sprzedaży - działania konsumenckie i handlowe, programy lojalnościowe
  • marketing bezpośredni
  • Organizacja programów szkoleniowych i motywacyjnych dla działu sprzedaży, konferencji prezentacyjnych, eventów

  • Analiza potrzeb szkoleniowych istniejących działów marketingowych i rekomendacja odpowiednich programów

Napisz do nas

FMCG branża farmaceutyczna małe i średnie przedsiębiorstwa koncerny międzynarodowe polskie spółki giełdowe