Proponujemy współpracę na zasadach partnerskich opartych na modelu 3D:
- Diagnoza (Diagnosis) - na tym etapie określamy potrzeby Klienta, analizujemy rynek i konkurencję oraz mocne punkty organizacji
- Rozwój (Development) - na podstawie przeprowadzonej diagnozy określamy cele i strategię ich osiągania, na bazie najnowszych tendencji rynkowych wskazujemy praktyczne rozwiązania, które przekładają się na sukces finansowy firmy
- Dostarczenie (Delivery) - w dalszym ciągu wspieramy naszych Partnerów, uczestniczymy we wprowadzaniu strategii w życie i monitorujemy wyniki działań, jesteśmy obok tak długo, jak jesteśmy potrzebni
Przykłady obszarów współpracy:
- Organizacja działu marketingu, przygotowanie i rozwój efektywnej organizacji, outsourcing bieżącej działalności marketingowej
- Opracowanie strategii marketingowej, określenie priorytetów i planu działania, wdrożenie i monitorowanie efektywności przeprowadzonych działań
- Opracowanie strategii rozwoju marki, produktu, kształtowanie architektury marki
- Identyfikacja potrzeb informacyjnych, rekomendacja strategii badawczej, przygotowanie materiałów i nadzór nad procesem badawczym (badania jakościowe i ilościowe), analiza wyników i propozycja działań
- Opracowanie strategii komunikacji marketingowej
- Zarządzanie procesem realizacji strategii komunikacyjnej:
- reklama
- media - telewizja, radio, prasa, outdoor, internet
- public relations - kontakty z prasą
- promocja sprzedaży - działania konsumenckie i handlowe, programy lojalnościowe
- marketing bezpośredni
|
- Organizacja programów szkoleniowych i motywacyjnych dla działu sprzedaży, konferencji prezentacyjnych, eventów
- Analiza potrzeb szkoleniowych istniejących działów marketingowych i rekomendacja odpowiednich programów